mycustomer mycustomer .

mycustomer

پمپ هاي دنده اي

پمپ ‌هاي دنده اي با نام پمپ غليظ كش نيز شناخته مي‌شوند. اين پمپ‌ها با توجه به مكانيزم ويژه‌اي كه دارند قادرند حجم زيادي از مايعات را درون خود محصور كنند، سپس آن مايع را با فشار بسيار زيادي به بيرون پمپاژ كرده و به سمت لوله خروجي هدايت كنند.

پمپ ‌هاي دنده اي

درواقع پمپ دنده اي يكي از مدل‌هاي مختلف هيدرو پمپ‌ها است. اين پمپ‌ها از پركاربردترين و پربازده‌ترين انواع هيدرو پمپ مي‌باشند و در كارخانه‌ها و صنايع مختلف مورداستفاده قرار مي‌گيرند.

كاربرد پمپ‌ هاي دنده اي به چه صورت است؟

همان‌طور گفتيم پمپ‌هاي دنده اي از پركاربردترين انواع هيدرو پمپ‌ها مي‌باشند و مي‌توانند با طيف وسيعي از سيالات كار كنند؛ بنابراين كاربرد پمپ‌هاي دنده اي براي پمپاژ هر سيالي از انواع غليظ مانند چسب، شكلات، قير و آسفالت و سيالات رقيق مانند آب، انواع روغن و انواع حلال‌ها امكان‌پذير است. از اين پمپ‌ها براي روغن‌كاري انواع سيستم‌ها، انتقال سوخت، نفت، گاز، خمير و مايعات ديگر استفاده مي‌شود؛ اما بيشترين كاربرد آن‌ها در صنايع هيدروليك است.

طرز كار پمپ‌ هاي دنده اي چگونه است؟

درون پمپ‌هاي دنده اي چرخ‌دنده‌هايي وجود دارد كه با چرخش خود سيالات را با فشار زيادي به سمت لوله خروجي منتقل مي‌كنند. يكي از ويژگي‌هاي پمپ‌ هاي دنده اي چرخش يكدست و بدون پالس آن‌ها است. در اين پمپ‌ها امكان چرخش در دو جهت، به‌منظور پر يا خالي كردن مخزن وجود دارد. از ديگر ويژگي‌هاي پمپ‌هاي دنده اي مي‌توان به قابليت كشش بالاي آن اشاره كرد كه به دليل اين قابليت برخي از مردم آن را با عنوان پمپ خود مكش نيز مي‌شناسند.

انواع پمپ‌ هاي دنده اي

پمپ‌هاي دنده اي بسته به كارايي كه دارند در مدل‌هاي مختلف طراحي، توليد و عرضه مي‌شوند. به‌طوركلي پمپ هاي دنده اي را مي‌توان به انواع زير تقسيم‌بندي كرد:

۱- پمپ‌هاي دنده اي گوشواره‌اي

نام ديگر پمپ‌هاي گوشواره‌اي لوب پمپ است و يكي از پركاربردترين انواع پمپ‌هاي دنده اي مي‌باشد. از پمپ‌هاي دنده اي گوشواره‌اي بيشتر براي انتقال مواد غذايي مايع، روغن‌ها و… استفاده مي‌شود.

۲- پمپ‌هاي دنده اي پيچي

در ساختار اين نوع پمپ پيچ‌هاي زيادي تعبيه شده است كه درون يك محفظه قرار مي‌گيرند. با استفاده از اين پيچ‌ها مي‌توان بعد از انجام عمليات مكش، مايعات درون پمپ را با فشار مشخصي خارج كرد.

۳- پمپ‌هاي دنده اي ژيروتور

در مكانيزم پمپ‌ هاي دنده اي ژيروتور از چرخ‌دنده‌هاي كمتري استفاده شده است و به‌طورمعمول نسبت به مدل‌هاي ديگر يك چرخ‌دنده كمتر دارند. اين پمپ‌ها مقاومت بالايي در مقابل دماي بالاي مايعات دارند.

همچنين بخوانيدهيدروليك چيست ؟

پمپ‌ هاي دنده اي مي‌توانند انواع روغن‌هاي داغ، روانكارهاي صنعتي، انواع سوخت مانند گاز مايع، بنزين، گازوئيل، مازوت، نفت سياه و… را در سيستم‌هاي مختلف پمپاژ كنند و استفاده از آن‌ها براي انتقال مايعات چسبنده، الكل و مواد پليمري نيز امكان‌پذير است.

در صنايع و كارخانجات گوناگون مانند كارخانه جات شكلات‌سازي، كارخانجات صابون‌سازي و… از پمپ ‌هاي دنده اي بهره مي‌گيرند.

سخن پاياني

به‌طوركلي پمپ‌ هاي دنده اي مي‌توانند مواد و مايعات مختلف را در حجم بسيار زياد و غلظت بالا، با سرعت و قدرت زياد انتقال دهند. دماي معمول براي انتقال مايعات در پمپ‌هاي دنده اي از ۲۰ تا ۱۸۰ درجه سانتي‌گراد است. اين دما در مدل‌هاي مختلف پمپ‌هاي دنده اي و با توجه به نوع كارايي آن‌ها مي‌تواند متغير باشد. از پمپ‌هاي دنده اي در انواع صنايع و كارخانجات گوناگون مرتباً استفاده مي‌شود و اين وسيله يكي از پركاربردترين تجهيزات در توليدات و صنعت است.

 


برچسب: پمپ هاي دنده اي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۰:۵۰ توسط:mycustomer موضوع:

تعميرات موبايل

مجموعه دلتا فيكس با بهره‌مندي از پرسنلي مجرب، كارآزموده و با تكيه‌بر سال‌ها تجربه، خدماتي تخصصي و حرفه‌اي درزمينهٔ تعميرات موبايل ارائه مي‌دهد. تفاوتي ندارد تلفن همراه شما چه برندي داشته باشد و دقيقاً در كدام بخش دچار اختلال شده باشد. ما خرابي موبايل را با دقت تمام بررسي مي‌كنيم تا علت بروز مشكل را كشف كنيم. در قدم بعد با استفاده از تجهيزات پيشرفته اختلال پيش رو را برطرف مي‌كنيم.

براي بسياري از افراد، موبايل بخشي جداي ناپذير از زندگي شخصي و اجتماعي به شمار مي‌رود. تلفن همراه و به‌طور كل لوازم هوشمند، به‌مرور و با سپري كردن طول عمر مفيد، عملكرد مطلوب خود را از دست مي‌دهند. گاهي نيز اختلال در كاركرد موبايل زودتر ازآنچه تصور مي‌كنيد رخ مي‌دهد. درهرصورت تعميرات موبايل ضروري قلمداد مي‌شود.

ضعف در شارژ دهي، كند شدن سرعت گوشي، عدم اتصال به واي فاي يا بلوتوث، عدم شناسايي كارت حافظه، ازكارافتادن صفحه تاچ و يا داغ شدن بيش‌ازحد گوشي ازجمله رايج‌ترين مشكلات تلفن همراه است. اغلب ما تجربه مواجهه با برخي از اين اختلالات را داريم. درصورتي‌كه اين مشكلات درروند عيب‌يابي به‌خوبي تشخيص داده شوند، قابل تعمير هستند.

حل مشكل عدم شناسايي سيم‌كارت

حل عدم خوانش سيم‌كارت توسط گوشي از آن دسته تعميرات موبايل است كه توسط كاربران معمولي رفع نمي‌شود. چراكه عوامل مختلفي همچون اختلالات در ساختار سيم‌كارت، تداخلات سخت‌افزاري و يا نرم‌افزاري در بروز آن دخيل هستند. براي مثال عدم رجيستري قانوني سيم‌كارت، فعاليت بدافزار‌هاي مخرب و يا ايرادات ناشي از فلش كردن ناصحيح منجر به عدم خوانش سيم‌كارت مي‌شود.

پيدا كردن منشأ اختلال تأثير بسزايي در حل اصولي و هميشگي اين مشكل دارد. در اين خصوص امتحان كردن تكنيك‌هايي همچون ري استارت كردن گوشي، بيرون كشيدن سيم‌كارت و نصب مجدد آن نيز مثبت تلقي مي‌شود.

 

تعمير نمايشگر موبايل

بخش ديگري از تعميرات موبايل مربوط به تعويض و يا تعمير ال سي دي است. اين بخش از تعميرات اگرچه هزينه بسيار بالايي دارد، اما به جهت اهميت نمايشگر در ساختار موبايل، ضروري و حياتي است. شكستن نمايشگر، سوختن آن و يا نفوذ آب و يا رطوبت به نمايشگر موجب خرابي و خاموشي دستگاه مي‌شود.

تعويض و تعمير ال سي دي پروسه‌اي حساس و زمان‌بر است. تقريباً هيچ‌يك از كاربران عادي نمي‌توانند به‌طور شخصي اقدام به تعويض و يا تعمير نمايشگر كنند. هرچقدر مهارت فرد متخصص در جايگزيني ال سي دي جديد بيشتر باشد و كيفيت صفحه نمايشگر انتخابي بالا باشد، خرابي مجدد نمايشگر به تعويق مي‌افتد.

 

تعمير دوربين موبايل

براي برخي افراد دوربين گوشي اهميت زيادي دارد. چراكه بخشي از زندگي كاري آنان به دوربين گوشي وابسته است. در اين صورت هرگونه خرابي موبايل در بخش دوربين، يك نقص مهم به شمار مي‌آيد. اين بخش از تعميرات موبايل به حل مشكلاتي همچون عدم فعاليت فلاش، تار و بي‌كيفيت بودن لنز و يا نمايش يك صفحه سياه درگوشي اختصاص مي‌يابد.

در برخي موارد، اختلال در دوربين موبايل ناشي از مشكلات سخت‌افزاري و آسيب‌هاي مربوط به لنز است. براي تعمير دوربين موبايل لازم است در قدم اول منشأ اختلال كشف‌شده و سپس در جهت تعمير و يا تعويض اجزاي دوربين قدم برداشته شود.

 

تعمير باتري موبايل

بخش مهمي از تعميرات موبايل، به تعمير و يا تعويض باتري اختصاص دارد. چراكه اساساً يكي از شايع‌ترين دلايل خرابي گوشي‌ها، اختلال در باتري آنان است. باتري كه وظيفه تأمين انرژي تلفن همراه را به عهده دارد، در اثر شارژ ناصحيح، نفوذ آب و رطوبت و يا ساختار فيك و تقلبي، به‌مرور عملكرد مطلوب خود را از دست مي‌دهد.

باد كردن باتري از ديگر معضلاتي ست كه علاوه بر تحت شعاع قرار دادن عملكرد گوشي، موجب آسيب به بخش بدنه مي‌شود. كار با تلفن‌هايي كه باتري آنان خراب است، بسيار آزاردهنده است. چراكه كاربر دائماً با علائمي همچون شارژ دهي ضعيف و يا تخليه ناگهاني شارژ روبرو مي‌شود. توصيه مي‌شود تعمير باتري را در اولويت قرار دهيد تا علاوه بر رهايي از اين علائم آزاردهنده، به افزايش كار آيي تلفن همراه خود كمك كنيد.

تعمير برد موبايل

تعميرات موبايل در اين بخش كمي تخصصي‌تر و حرفه‌اي‌تر است. همان‌طور كه مي‌دانيد برد ازجمله اصلي‌ترين قطعات الكترونيكي تلفن همراه به شمار مي‌آيد كه وظيفه ارتباط ميان اجزاي مختلف گوشي را به عهده دارد. عمده قطعات گوشي دستورات و پردازش‌هاي لازم را از طريق برد دريافت كرده و اجرا مي‌كنند.

برد موبايل از بخش‌هاي مختلفي همچون مقاومت، خازن، ترانزيستور، كريستال، انداكتور، آسي هاي پاور، تغذيه و سي پي يو تشكيل‌شده است. خرابي در هر يك از اين بخش‌ها منجر به ايرادات فني در دستگاه مي‌شود. درصورتي‌كه ميزان آسيب‌ديدگي برد شديد باشد و امكان تعمير و يا جايگزين كردن قطعات مختلف آن وجود نداشته باشد، تعميركار اقدام به تعويض آن خواهد كرد.

تعمير هارد موبايل

هارد از ديگر بخش‌هاي اصلي تلفن همراه به شمار مي‌آيد كه وظيفه حفظ اطلاعات كاربر را به عهده دارد. خرابي هارد با علائمي همچون عدم بوت شدن موبايل، ري استارت شدن مداوم گوشي و يا خاموشي شدن آن پس از ريست فكتوري نمايان مي‌شود.

زماني كه به تلفن همراه ضربه شديد وارد مي‌شود، هارد آن دچار خرابي مي‌شود. عواملي همچون رطوبت و نوسان برق نيز در خرابي هارد تأثير مي‌گذارد. براي تعميرات موبايل در بخش ‌هارد لازم است خدماتي تخصصي ارائه شود تا منشأ بروز مشكل پيدا شود.

 

 


برچسب: تعميرات موبايل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۰:۴۳ توسط:mycustomer موضوع:

بررسي جنس لباس‌ زير زنانه و انواع پارچه‌هاي مخصوص آن

لباس‌ زير زنانه در انواع متنوع و جنس‌هاي مختلفي وجود دارد. لباس‌زير به دليل تماس مستقيم باپوست بدن، بسيار مهم مي‌باشد. جنس لباس‌ زير زنانه بسيار تأثيرگذار بر سلامت زنان است. زنان با توجه به مكان و موقعيتي كه قصد استفاده از لباس‌زير را دارند، بايد لباس‌ زير با جنس متناسب با آن موقعيت را انتخاب نموده و استفاده كنند. جنس لباس‌ زير زنانه در هنگام ورزش بايد از نوعي باشد كه بتواند رطوبت را جذب نمايد كه بهترين جنس در چنين موقعيتي، پنبه‌اي يا نخي مي‌باشد. همين‌طور براي استفاده روزانه از لباس‌زير بهتر است از لباس‌ زيرهايي با جنس نخي استفاده كنيد. در ادامه به بررسي انواع جنس لباس‌ زير زنانه پرداخته‌ شده است.

جنس لباس‌ زير زنانه و انواع پارچه‌هاي مناسب آن

انواع مختلفي از پارچه‌ها با انواع بالايي از جنس و مدل وجود دارند كه مناسب لباس‌زير زنانه مي‌باشند. تعدادي از پاچه‌هاي مناسب لباس‌زير زنانه عبارت‌اند از:

لباس‌ زيرهاي زنانه پنبه‌اي يا نخي

پارچه‌هاي نخي كه اصلي‌ترين و مناسب‌ترين پارچه براي لباس‌زير زنانه مي‌باشد داراي ويژگي‌هاي زير است:

  •  محكم
  •  نرم، لطيف و راحت
  •  مناسب براي استفاده روزانه
  •  ظاهري ساده و غيررسمي
  •   مناسب سلامتي و بهداشت
  •  وزن كم

نايلون

ويژگي‌هاي پارچه‌هاي نايلون عبارت‌اند از:

  •  مراقبت و شستشوي آسان
  •  قوي و كشسان
  •  مقاوم در برابر لك شدن
  •  داراي عمر طولاني
  •  دورنگه داشتن رطوبت از بدن

اسپاندكس

ويژگي‌هاي اين نوع از پارچه عبارت‌اند از:

  •  قابليت كشساني
  •  مناسب براي استفاده روزانه
  •  در دو مدل بافت تاروپودي و گرد بافت

 

لباس‌ زير زنانه بامبو

يكي ديگر از انواع جنس لباس‌زير زنانه، بامبو مي‌باشد. اين پارچه داراي قابليت كشساني بسياري بوده و همچنين به ساير نرم مي‌باشند.

 

لباس‌ زير زنانه لينن

جنس لينن يكي ديگر از جنس لباس‌زير زنانه است كه خيلي رايج نيست. برخي از ويژگي‌هاي آن عبارت‌اند از:

  •  مناسب براي هواي گرم
  •  در دو نوع گرد بافت و بافت تارو پودي
  •  نرم‌تر شدن پس از شستشو

ابريشم

ابريشم نوعي پارچه از پيله حشرات مخصوصاً كرم ابريشم مي‌باشد. اين نوع از جنس لباس‌زير زنانه داراي ويژگي‌هاي زير مي‌باشد:

  •  ظاهري بسيار زيبا
  •  نرم و لطافت زياد
  •  محكم

ريون

ريون نوع ديگري از جنس لباس‌زير زنانه مي‌باشد كه پارچه آن نيمه مصنوعي و ساخته‌شده از سلولز مي‌باشد. ريون جايگزين مناسبي براي ابريشم مي‌باشد. اين پارچه داراي ويژگي‌هاي زير است:

  •  نرم و لطيف
  •  خنك
  •  داراي زيبايي و جذابيت بالا
  •  مناسب تابستان و هواي گرم

ساتن

ساتن ازجمله پارچه‌هاي براق بوده و جنس بسيار نرم و سبكي دارد.

جرسي

جرسي از ديگر انواع جنس لباس‌زير زنانه مي‌باشد. از بهترين انواع پارچه‌ها براي لباس‌زير است و ويژگي‌هاي آن قابليت تنفس، جذب رطوبت و مقاومت بالا مي‌باشد.

 

لباس‌ زير زنانه تور

تور نوع ديگري از جنس لباس‌زير زنانه مي‌باشد. اين جنس از پارچه داراي تنفس پذيري بالا مي‌باشد. سبك و ظريف بودن نيز از ويژگي‌هاي ديگر پارچه تور مي‌باشد.

 

ارگانزا

پارچه ارگانزا بسيار زيبا و شاداب بوده و درخشش و نرمي از ويژگي‌هاي آن مي‌باشد.

لباس‌ زير زنانه و عوامل تأثيرگذار در انتخاب جنس پارچه لباس‌ زير زنانه 

عوامل مختلفي در انتخاب پارچه لباس‌ زير زنانه مؤثر مي‌باشند كه عبارت‌اند از:

  • كشسانيبا توجه به مدل لباس‌ زير و نوع كاربردان بهتر است به قابليت كشساني بودن آن نيز توجه نمود.
  • وزنجنس لباس‌زير بايد به‌گونه‌اي باشد كه ضخامت و وزن آن به وزن فرد اضافه نكرده و فرد در آن احساس راحتي داشته باشد. به‌عنوان‌ مثال بسيار مهم است كه جنس لباس‌‌هاي زير زنانه به‌گونه‌اي باشد كه شكم و پهلوي شما را چاق و حجيم نشان ندهد.
  • ظاهر زيباجنس لباس‌زير زنانه بسيار در ظاهر لباس‌زير تأثيرگذار مي‌باشد و مي‌تواند زيبايي آن را دوچندان نمايد.
  • احساس راحتيجنس لباس‌‌هاي زير زنانه بايد به‌گونه‌اي باشد كه فرد در آن احساس راحتي كرده و حس ساييدگي به بدن، خارش و التهاب نداشته باشد.

 

 

سخن پاياني

خريد لباس‌ زيرهاي زنانه بسيار حساس بوده و انتخاب جنس لباس‌زير زنانه بسيار مهم است. در انتخاب جنس لباس‌زير زنانه بايد به نكاتي همچون نرمي، خنك بودن، قابليت كشساني و ايجاد حساسيت نكردن توجه نمود. در انتخاب لباس‌زير زنانه هم زيبايي و هم‌جنس لباس‌زير بسيار مهم مي‌باشد.

 


برچسب: بررسي جنس لباس‌ زير زنانه و انواع پارچه‌هاي مخصوص آن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۸:۲۲ توسط:mycustomer موضوع:

معرفي ضروري ترين انواع ابزار رنگ آميزي و نقاشي

ابزار رنگ آميزي و نقاشي از جمله لوازم تحريري هستند كه به صورت حرفه‌اي و مبتدي مورد استفاده قرار مي‌گيرند. امروزه با توجه به نياز افراد مختلف، انواع ابزار نقاشي و رنگ آميزي در برندها و نمونه‌هاي مختلفي طراحي، توليد و روانه بازار شده‌اند كه در ادامه به بررسي برخي از اين ابزار مي‌پردازيم.

 

معرفي انواع ابزار رنگ آميزي

رنگ آميزي از جمله لذت‌بخش‌ترين كارهايي است كه تمامي افراد در هر سني و سالي مي‌توانند با انجام اين هنر نهايت لذت را ببرند. اما همان‌طور كه انجام هر كاري ابزار مخصوص خود را مي‌خواهد در دنياي نقاشي و رنگ آميزي نيز ابزار مختلفي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. همان‌طور كه گفته شد امروزه تنوع زيادي از انواع وسايل رنگ آميزي در بازار و در فروشگاه هاي لوازم تحرير وجود دارد كه براي دختران و پسران مناسب بوده و از كودكان 3 ساله تا هنرمندان بزرگسال مي‌توانند بنا بر احتياج خود، محصولات موردنظرشان را انتخاب و خريداري كنند. از جمله آن‌ها مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • پاستل
  • مداد شمعي
  • گواش
  • آبرنگ
  • ماژيك رنگ آميزي
  • رنگ‌هاي روغني
  • ماژيك‌ هايلايت و..

 

 

كاربرد گواش و آبرنگ

گواش از جمله رنگ‌هايي است كه براي ايجاد تصاوير مات استفاده مي‌شود. هر چند كه استفاده از اين نوع رنگ نيز مانند آبرنگ با حل شدن رنگدانه ها در آب امكان‌پذير است اما تفاوت‌هاي بسياري در ميان اين 2 مواد وجود دارد كه مي‌توان گفت مقدار صمغ به كار رفته در اين ماده در مقايسه به رنگدانه هاي آن بيشتر است، بنابراين پوشش دهي بيشتري دارد به همين دليل اغلب نقاشان از هر دو به طور هم‌زمان استفاده مي‌كنند.

آبرنگ نيز از جمله ابزار رنگ آميزي است كه اغلب كودكان و نقاشان مبتدي و حرفه‌اي آن را مي‌شناسند. اين رنگ كه با قلم مو روي كاغذهاي مختلف از جمله پاپيروس رنگ آميزي مي‌كند. از جمله انواع آبرنگ مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • آبرنگ خشك و قرصي
  • آبرنگ مرطوب (گواش)
  • آبرنگ تيوپي

در اين ميان لازم است بدانيد گواش همان آبرنگ مات براي خلق نقاشي‌هاي مينياتوري به كار مي‌رود.

 

خريد پاستل و مداد شمعي

پاستل يا گچ رنگ از جمله ابزار رنگ آميزي است كه در آن رنگدانه هاي پودري به كار رفته و بايد با روش خاصي مورد استفاده قرار بگيرد. اين ابزار در 2 نوع گچي و روغني مي‌باشد و كاغذي كه براي نقاشي با پاستل استفاده مي‌شود معمولاً ضخيم‌تر و ناهموارتر از كاغذهاي نقاشي با آبرنگ است تا رنگ به خوبي روي صفحه بنشيند.

مداد شمعي همان پاستل روغني است كه از رنگدانه، نوعي موم و روغن غيرقابل خشك شدن تهيه شده است. اين نوع ابزار رنگ آميزي بافت ضخيم‌تري نسبت به ديگر انواع پاستل ايجاد مي‌كنند.

رنگ روغني براي نقاشي روي بوم

اين نوع رنگ در تيوپ و طيف رنگي گسترده‌اي مورد استفاده قرار مي‌گيرد كه بر روي بوم نقاشي كاربرد دارد و با كاردك و انواع قلم مو بر روي بوم تصاوير زيبايي را خلق مي‌كند.

رنگ آكريليك

اين نوع رنگ نيز براي نقاشي مورد استفاده قرار مي‌گيرد كه درخشندگي خاصي دارد و به صورت لايه لايه روي هم قرار مي‌گيرد. لازم است بدانيد رنگ آكريليك درخشش رنگ روغن را ندارد.

 

خريد انواع ماژيك نقاشي

انواع ماژيك نقاشي از ديگر ابزاري است كه مورد استفاده كودكان و علاقه‌مندان به هنر نقاشي قرار مي‌گيرد. اين ابزار از نمد فشرده، مخزن جوهر، يك بدنه پلاستيكي و درپوش ساخته شده است. در اغلب موارد با توجه به استفاده ماژيك‌ها توسط كودكان، آن را به صورت ارگونوميك و سه وجهي مي‌سازند تا به راحتي در ميان انگشتان كودك جاي بگيرد. همچنين اين ماژيك‌ها بدون بو و مواد حساسيت زا بوده و گزينه مناسبي براي كودكان مي‌باشد. با اين حال هنرمندان از انواع ماژيك براي خلق پوسترهاي زيبا كمك مي‌گيرند.

 

ديگر ابزار رنگ آميزي و نقاشي

افراد بزرگسال و يا كودكاني كه قصد دارند رنگ آميزي و نقاشي را به صورت حرفه‌اي يا نيمه حرفه‌اي ياد بگيرند و انجام بدهند معمولاً از انواع ابزار رنگ آميزي مانند مداد رنگي، بوم نقاشي و پايه آن، پالت رنگ تخته شاسي، كاردك، ايربراش (براي پاشيدن رنگ)، مداد طراحي، زغال طراحي، قلم آهني، انواع كاغذ و… استفاده مي‌كنند.

سخن پاياني

دنياي نقاشي به اندازه گستردگي و تنوع دارد كه براي خلق آثار مختلف و با توجه به سطح توانايي خود بايد از ابزار گوناگون و مخصوص استفاده كنيد. به همين دليل قبل از هر اقدامي براي خريد انواع ابزار رنگ آميزي لازم است تا  با تك تك آن‌ها و كاربردشان آشنا شويد تا انتخابي صحيح و مناسب داشته باشيد. ضمن اينكه شناخت برندهاي مختلف و بهترين برند در اين زمينه نيز مي‌تواند كمك شاياني به شما بكند تا با توجه به كاربرد و بودجه مالي خود بهترين گزينه را انتخاب نماييد.

 


برچسب: معرفي ضروري ترين انواع ابزار رنگ آميزي و نقاشي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۷:۴۰ توسط:mycustomer موضوع:

تينو

فروش و توزيع محصولات ليراي آلمان با اخذ نمايندگي در سال 1349 مجددا احيا شد.

در سال 1370 شعبه جديدي در خيابان كريمخان زند افتتاح شد كه علاوه بر توزيع محصولات ليرا فروش خود را در اقلام ديگر لوازم تحرير و اداري نيز گسترش داد.

در سال 1373 با اضافه شدن اين سهم از بازار، مجموعه تصميم گرفت محصولات كاغدي را نيز به محصولات خود اضافه كند و به همين دليل با همكاري شركت نيوجي و ميتسوبيشي ژاپن كه لايسنس بسته بندي و توزيع اين محصول كه در آن زمان فروش بسيار بالايي داشت و تماما وارداتي بود از طرف شركت ليرا صادر و رولهاي فاكس با هشت سايز مختلف و نام تجاري ليرا روانه بازار شود.

در سال 1375 و در پي حضور موفق رول هاي فاكس ليرا نوبت به فرم هاي پيوسته كامپيوتري رسيد كه پس از دريافت استاندارد هاي لازم از شركت باير آلمان در 48 سايز مختاف روانه بازار شد.

در سال 1378 با اضافه شدن محصولات و تكميل شدن سبد كالايي در سه بخش تحرير و اداري و هنري تصميم گرفته شد كه براي توزيع قدرتمند تر و وسيع تر، محصولات به صورت مويرگي توزيع شود.

 

در سال 2002 ميلادي نمايندگي انحصاري محصولات پناك ژاپن نير به اين مجموعه اضافه شد.

در سال 2004 هلدينك بزرگ فيلا ايتاليا با شركت ليراي آلمان ادغام شدند و حاصل آن تبديل شدن به يكي از بزرگترين توليد كنندگان لوازم تحرير دنيا با بيش 6500 پرسنل و 21 كارخانه در سراسر دنيا بود.

ثمره ديگر اين ادغام قرار گرفتن چندين برند ديگر ايتاليايي كه هر كدام نزديك به يك قرن سابقه داشتند در كنار برند ليرا با سابقه اي 200 ساله بود.

حالا اين شركت با در دست داشتن تكنولوژي تجربه و خلاقيت عرضه كننده محصولات Lyra ، Giotto ، Tratto ، Giottobebe و Das با بيش 50 شعبه در سر تا سر جهان ميباشد.

در پي افتتاح شعبه بازار و براي بهره گيري از تكنولوژي روز و همچنين سرويس بهتر بر آن شديم تا فروشگاه اينترنتي تينو را با هدف ايجاد بستري مناسب براي برقراري ارتباط با مشتريان عزيز راه اندازي كنيم . اين فروشگاه اينترنتي متفاوت از هر آن چيزي است كه شما از يك فروشگاه اينترنتي تصور داريد . تمامي محصولات عرضه شده در اينجا از محصولات وارداتي و يا توليدي همين مجموعه است و حتي بعضي از اين محصولات فقط بصورت كاملا انحصاري در فروشگاه تينو قابل عرضه ميباشد. بزودي برنامه جديد رونمايي خواهد شد و ما با حداكثر توان تلاش خواهيم كرد تا پلي باشيم براي تأمين يك نياز واقعي…


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۳:۰۴ توسط:mycustomer موضوع: